środa, 4 września 2013

Maxatin - sprawdź jak zwiększyć ilość spermy

Wielu z was pyta mnie o Maxatin, który kiedyś stosowałem. Maxatin to tabletki dla mężczyzn, którzy mają mało spermy podczas wytrysku. Czyli jeżeli chcesz po prostu zwiększyć ilość spermy, to też środek jest dla Ciebie.


Jeśli o mnie chodzi to niestety nie było zbyt różowo. Kiedy kończyłem zawsze kilka kropelek spermy i po sprawie. Orgazmu prawie nie miałem. Dziwna sprawa i aż się dziwię, że wytrzymałem tak z 2 lata :D

Próbowałem wielu cudów, aż trafiłem gdzieś na reklamę w necie właśnie na Maxatin. Testowałem wszystko jak leci wiec prędzej czy później i tak bym na niego trafił na 100%. Maxatin pomógł mi po ok 3 tygodniach zwiększyć tak ilość spermy, że partnerka nie wiedziała co się dzieje :D specjalnie jeszcze chciałem jej zrobić niespodziankę i nie kochaliśmy się tydzień przed, a tu taka strzała na piękną buźkę :) :DD

Ogólnie Maxatin pomógł mi też lepiej przeżywać orgazm i z tego co później jeszcze zauważyłem mam o wiele lepszą erekcję, więc ten środek nie jest tylko na mało spermy podczas wytrysku, z resztą na stronie producenta też tak pisze.

Maxatin brałem gdzieś przez 3 miesiące, czyli zużyłem 3 opakowania. Po tylu opakowaniach efekty są trwałe i już teraz w ogóle nic nie stosuję, a efekty nawet po roku są takie same, czasem nawet lepsze :D

Jeżeli nie wiesz jak zwiększyć ilość spermy to osobiście polecam każdemu mężczyźnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz