piątek, 15 listopada 2013

Probolan 50 czyli jakie odżywki na mase?

Jeden z czytelników zapytał mi się ostatnio jakie odżywki na mase polecam. Większość z was śledzi mnie już dość długo i wie, że kiedyś byłem szczupakiem jak nic. Próbowałem dosłownie wszystkiego, a efekty były praktycznie żadne. Nie mówiąc już o tym, że z powodów zdrowotnych nie mogę dostarczać organizmowi za dużo kalorii, więc nabieranie masy było jeszcze trudniejsze i bez odpowiedniej suplementacji mogłem gówno zrobić.


Po kilku latach wszystkim moim znajomym, którzy pytają mi się zawsze jakie odżywki na mase są najlepsze to polecam Probolan 50 i Metadrol. Jeśli chodzi o czystą mase to w szczególności polecam Probolan 50, bo to głównie dzięki niemu przytyłem ok 25 kg, może wydaje się niektórym, że nie dużo, ale ja tu mówię o czystej masie, zero tłuszczu, bo probolan 50 genialne się go pozbywa.

Pierwsze efekty były już po miesiącu. Było dokładnie 6 kg +, w następnych miesiącach było już trochę więcej. No i podoba mi się to, że w porównaniu do innych tego typu odżywek na mase, Probolan 50 działa stopniowo, czyli nie ma po nim skutków ubocznych tak jak po innych odżywkach w postaci pryszczy na twarzy, wypadania włosów itd.

Jeśli chodzi o moją dietę, to kompletnie nic nie zmieniałem. Jadłem identycznie jak przed stosowaniem Probolan 50. Jedyne co robiłem to spiąłem dupe i wziąłem się za porządne i systematyczne treningi.

1 komentarz:

  1. Ja przytyłem ok 10 kg po 1,5 miecha więc też coś podobnie jak ty, zobaczymy jakie efekty będą po kolejnych 2 miechach ;] ogólnie probolan daje powera więc przestałem brać inne energetyki.

    OdpowiedzUsuń