poniedziałek, 4 listopada 2013

Climax Control - tabletki na przedwczesny wytrysk - dawkowanie, opinie cena.

Wiem, że wielu z was cierpi na przedwczesny wytrysk, bo mi często piszecie jak go zwalczyć raz na zawsze. Tak się okazuje, że sam walczyłem z tym gównem przed kilka lat, wydałem na różne preparaty z kilka tysięcy (nie żartuję), jednak najwięcej żałuje straconego czasu.

Brałem dosłownie wszystko, wszystkie dostępne tabletki, żele, maści, spraye, prezerwatywy itd. Nie powiem, że nic z tych rzeczy nie działało, bo niektóre faktycznie pomagały, ale... może na 15 minut przedłużałem stosunek i nic więcej. Oczywiście na początku się cieszyłem, bo generalnie spuszczałem się po 2 minutach gdzieś albo po 1 min. ;///

Problem w tym, że chciałem mieć efekt trwały, czyli całkowicie pokonać przedwczesny wytrysk, a nie jak idę na imprezę poruchać to muszę ze sobą spray nosić albo prezerwatywy. No i chciałem zabawiać laskę 30 minut co najmniej, a nie jakieś 15 min tylko. Oczywiście udało mi się to, dziś przedwczesny wytrysk mnie nie dotyczy, mogę kochać się nawet 60 minut, tak dobrze czytasz - 60 minut.

Wszystko przez tabletki na przedwczesny wytrysk Climax Control, które szczerze i serdecznie polecam KAŻDEMU facetowi, który męczy się z tym ścierwem, bo wiem jak to rujnuje życie człowiekowi. Naprawdę warto wydać trochę kasy, ale czego się nie robi do długiego i ostrego bzykanka. Przecież żyjemy tylko raz :D

Pierwsze efekty po Climax Control zauważyłem ok tydzień później, już mogłem dużej się kochać, ale prawdziwa jazda zaczęła się po ok 3 miesiącach cierpliwego brania tego cudu, kiedy to pierwszy raz w życiu bzykałem się ok godziny. Partnerka była zachwycona i sama potwierdziła, że to było jej najdłuższe i najlepsze bzykanko w życiu.

No właśnie, warto też wspomnieć, iż Climax Control to nie tylko tabletki na przedwczesny wytrysk, ale też pomagają na potencję i ogólnie popęd seksualny, przynajmniej ja takie "objawy" zauważyłem po jego stosowaniu :)

Dawkowanie Climax Control polega na przyjmowaniu 1 tabletki dwa razy dziennie czyli np. rano jedną i wieczorem drugą. Wtedy są najlepsze efekty. Ogólnie polecam kupować zestawy, bo taniej na maksa wychodzi, a jeśli chcecie trwałe efekty, żeby już później w ogóle nie brać i móc bzykać się znacznie dłużej, to i tak koniecznie musicie wpierdzielić te 3 opakowania minimum.

Najniższa cena, bezpośrednio od producenta jest podana na jego stronie - www. Tam też zamawia się Climax Control, bo nigdzie indziej go nie sprzedają ponoć. Chętnie dowiem się jakie są wasze opinie o tym środku na przedwczesny wytrysk. Piszcie poniżej jeśli go stosowaliście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz